Методична разроботка.“Деяки аспекти викладання латиноамериканських, та европейських танців.”

(0 Votes)

Автор:викладач клуба бального танцю “Вояж” Меліхов.В.І. Харків. 2005.р.

 

Вступ.

При вихованні пар, необхідно створити ряд умов для їхнього успішного розвитку. Прикладом такої роботи може служити модель тренувального процесу в ігрових видах спорту. Існує ряд загальних вимог, що необхідні для розвитку пар, і їхнього успішного танцювання. Це формування позицій, ліній, балансу, почуття ритму, основних технічних навичок. 

Деякі аспекти викладання латиноамериканських танців. 

Позиція: Витягаємося наверх у лікті, позиція усередину, і в тазостегновий суглоб. 

Баланс. Хребет має можливість руху 

Лінія від коліна до стопи витягнута, виражена. 

Трикутник голова – ключиці максимально ізольований від руху стегон. 

При обертанні стопи одночасно відбувається свивлообразное руху хребта 
У партнерок уникати відкриття внутрішньої частини стегна. 

Техніка – це правила гри. 

При виконанні випрямлення колін уся дія здійснюється в стегнах. 

Рахунок - ярлик на музиці. 

У танці самба не повинна бути швидкого безконтрольного руху. 

У танці ча-ча-ча тіло рухається постійно, гострота руху в роботі колін і стіп. 

Перенапрямок руху здійснюється після кроку. 

При кроках назад величина кроку визначається довжиною ноги від середини гомілки, при опусканні п'яти додається довжина стопи. 

При кроках назад, починати з позиції вперед. 

Деякі аспекти викладання европейських танців. 

Мета:
Домогтися взаємозв'язку партнера і партнерки в парі. Зв'язок форми і руху. 

Ідеї:
Зберігати і стежити за напрямками і ступенями поворотів, тобто прораховувати на якому кроці яка позиція. 

Варіанти позицій:
1. Закрита чи основна. 2. Відкрита чи променадная. 3. Фолловейная. 4. Крило. 5. Сейф фут ланч. 

Поверховість танцювання т.е перший поверх – пози, другий поверх – руху, третій поверх – ховер (парити). 

Намагатися танцювати у природній формі руху, тобто як ріка не має гострих, прямих кутів поворотів, так і рух повинний плавно перетікати з однієї форми в іншу. 

У парі одна «квітка» – партнерка. 

У партнера вага від середини тіла направленно прагне до подушечок стіп, але п'яти залишаються в контакті з підлогою. 

Рух розкривається по лінії, при зміні позиції один з партнерів перетинає лінію руху. 

Прагне до максимально комфортного руху на стопі, тобто рухатися вагою по стопі. 

При запозиченні рухів з одного танцю в іншій намагатися зв'язати форму руху з характером танцю. 

Форма руху – дизайн руху – мають визначену вариабельность. У залежності від контексту. 

Зміна форми позиції в партнерки відбувається тільки після приходу ваги в ногу. 

Між рухом усередині пари і П.Д.К. існує проміжна позиція - контакт у два плана. 

Чим вище підйом руху, тим менше амплітуда руху. 

Партнерка в зворотному пивоте йде усередину партнера. 

При протанцовке сейф фут ланча партнер не повинний заводити руки за себе, ефект стіни. Партнерка знаходиться в позиції лівим боком до правої сторони партнера ефект двох перпендикулярних стекол 

Партнер і партнерка визначають спільну мету роботи. 

Танго.

У танго контакт колін при приставці за рахунок скрутки корпуса. 

Протидія (скрутка) має мету:1. Баланс. 2. Для компенсації трьох ліній у стопах. Зручність руху. 

Партнер вагою на лівому плечі, але не змінює форму тобто не завалюється на ліву сторону. 

У партнерів напрямок площини обличчя і площини тіла збігаються. 

Компресія складається з тиску ваги в ноги й опори колін . 
Не заміняти slow на qiuck and qiuck. 

Закритий променад ліва фігура тобто партнер повинний закрити партнерку через чи стегно лінію контакту. Але існують варіанти танцювання в лінію 

Конструкція :стегно – центр – стегно – центр. 

Останній крок five step не на каблук а на подушечку. Дозволяє разом з переносом ваги повертати партнерку. 

Подих. На акценті видихнув. Для більш вираженого виду руху 

Чейз. Проходження через об’ем партнерки. 

Шосе теж танцюється зі зрушенням у стопах. На пів стопи. 

Методичні зауваження.

Руки на поверхні води. Т.е. тренування зміни форми тіла при збереженні позиції рук. Руки не повинні поринати. 

Зміна позицій рук у ліктях при збереженні форми від плеча до ліктя. Тренування легкості рук, контакту в парі, координація руху. Використовувати в будь-яких танцях на простих фігурах. 

Танго. Крок зверху, забираємо ногу коліном. Затискати м'яч між ніг. 

Висновок.
Існує безліч шкіл викладання танців латиноамериканської і європейської програм. Але викладач повинний вибрати з усього різноманіття шкіл, основну лінію свого викладання і намагатися їй слідовати. При одержанні інформації потрібно точно знати, чи відповідає вона своєї лінії викладання танців. 

Матеріал даної роботи був узятий з конгресу суддів «Профи України-3», і майстер класу з викладачами Мельниковим Олександром і Саламатиной Ириной.

Форма входу

Підписатися

Отримуйте наші новини!

Будь ласка, включите JavaScript, щоб відправити форму